پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید نمایندگان مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

بازدید نمایندگان مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/07/23

با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور حوزه انرژی پارک علم و فناوری خراسان، نمایندگان مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان از دستاوردهای پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان ضمن اشاره به دستاوردهای این مجموعه گفت: با توجه به بلوغ شرکت‌های رشد یافته پارک علم و فناوری خراسان یکی از حوزه‌هایی که نیاز به ارتباط بیشتر و ورود پارک علم و فناوری خراسان را دارد مجموعه‌های پتروشیمی هستند.

وی افزود: پارک علم و فناوری خراسان به عنوان یک مجموعه تسهیلگر برای شرکت‌ها و از طرفی با نقش حاکمیتی به عنوان ناظر بر عملکرد و ارزیاب پروژه‌ها قصد دارد برای رفع نیازهای فناورانه صنایع بزرگ کشور گام‌های موثری بردارد.

در ادامه این جلسه به بررسی مزیت‌های عقد قرارداد با حوزه فناوری و همچنین روش‌های تعامل بین پارک علم و فناوری خراسان و مجتمع پتروشیمی شهید تنگویان پرداخته و به ابهامات موجود پاسخ داده شد.

شایان ذکر است در این بازدید که با حضور ساناز حسینیان‌نژاد، سرپرست اداره توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان، محمدجواد زارعی، سرپرست پردیس انرژی پارک علم و فناوری خراسان، مازیار معدولی، رئیس خدمات فنی مجتمع، غلامرضافخر، رئیس تعمیرات مجتمع، ابوالقاسم جومردیانی، رئیس واحد ساخت داخل و خودکفایی و سید حامد میرآقایی، کارشناس ساخت داخل مجتمع پتروشیمی تندگویان برگزار شد، ضمن معرفی ظرفیت کل شرکت‌های عضو، از نمایشگاه پارک علم و فناوری خراسان بازدید به عمل آمد.

در این نمایشگاه 10 شرکت در حوزه پتروشیمی به ارائه دستاوردها و خدمات خود پرداختند.

در ادامه نیز با هدف آشنایی بیشتر با واحدهای کارگاهی و تحقیق و توسعه شرکت‌ها از شش مجموعه بهپویان امین منتظر، تیتک، کاوش صنعت توس، پدیده انرژی پارسیان، پیشگام انرژی خاور و ماشین‌های دوارخاور بازدید میدانی به عمل آمد.

دانلود پیوست خبر ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری محمدجواد زارعی محمدجواد زارعی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.